Paralelas que se encontram

As aventuras de uma carioca, um galego e um gato maluco na maior cidade da América Latina - e no primeiro blog galego-brasileiro!

sábado, 26 de abril de 2008

O padre voador

Algunhas noticias chegan a percorrer o mundo enteiro polo seu carácter singular. Onte o meu irmán me preguntaba "Que tal o padre voador?".
Ata aí chegou a noticia? Dende logo chegou máis lonxe que o protagonista dela.

Por se alguén non coñece a história: un cura brasileiro tentou facer o domingo pasado un voo de 20 horas con mil globos de festa con helio. No lugar diso, o vento levou ele na dirección do mar, onde desapareceu. Dous días despois atoparon os globos, pero a el aínda non.
Pese ao tráxico da situación, moitos aproveitaron para explotar a situación polo lado humorístico (véxase a foto). O meu preferido é este titular: Um padre foi para o céu.

Um comentário:

Zabu disse...

Pois si que chegara a noticia si. Nos periódicos gratuitos foi onde a lin eu.

Gústame moito o cartel de Lost co cura voador, que mala hostia...

Saúda da miña parte á túa señora. :)