Paralelas que se encontram

As aventuras de uma carioca, um galego e um gato maluco na maior cidade da América Latina - e no primeiro blog galego-brasileiro!

terça-feira, 13 de maio de 2008

Se o tráfico na cidade é un problema, aparcar o coche non o é tanto. Polo menos para algúns.
Esta é a imaxe do día: un conductor vai entrar nun aparcamento da avenida paulista, pero como está falando polo móbil non se dá conta que a entrada é uns metros despois (ou antes). Resultado, entra de cheo nas escadas dun banco.
O suxeito foi obxeto de todo tipo de chanzas, foi fotografado sen descanso e aínda recibiu unha ovación do viandante. Polo que fose decidiu non saír do coche. Sabia decisión.
Juliana ten unha curiosa teoría sobre os conductores de Corollas que se corresponde con este acto en concreto. Eu o extendería a todos os conductores de coches de rico, que comprobadamente son os que menos respectan os códigos de circulación. O diñeiro non sempre dá a felicidade.

2 comentários:

Zabu disse...

Ao mellor é unha cousa de idades, pois meu pai ten esa mesma teima cos donos de Audi e BMW... eu pola miña banda aos que considero esterilizables é aos conductores de Peugeot 307.

Juliana Veronese disse...

Olha, na Galícia eu não sei como é, mas aqui em São Paulo é certo: se tiver algum carro emperrando a passagem dos demais, pode apostar que se trata de um Corola. É batata! Primeiro ouvem-se as buzinas, depois os carros que estão atrás do infeliz começam a mudar de faixa, até que você se aproxima, vê quem é o mala que está andando a 30 km/h numa pista onde o limite é 90 km/h, e constata que a minha teoria funciona!