Paralelas que se encontram

As aventuras de uma carioca, um galego e um gato maluco na maior cidade da América Latina - e no primeiro blog galego-brasileiro!

sábado, 6 de setembro de 2008

Jingle Bells

Nada de aburridas cancionciñas! A forma de atraer ao elector é facer que a musiquiña quede na súa cabeza horas e horas. Se houbese que declarar un vencedor en función disto, na miña opinión Gilberto Kassab renovaría o seu cargo de "prefeito".
Marta Suplicy leva vantaxe nos sondeos, pero o jingle dela non está á altura... O de Geraldo Alckmin está mellor producido. De Paulo Maluf mellor non falamos.

O melhor son os contra-jingles. Consiste en gravar unha destas musiquiñas para desmontar os argumentos do adversario. É case un debate político musical. Exemplo:

MS: A voz de Deus é a voz do povo, olha a Marta aí de novo. Eu quero Marta lá, deixa ela trabalhar.

GK: Ô dona Marta, não me leve a mal, mas promessa tem limite e assim já é demais! A senhora já teve uma chance, criou taxa, faturou e jogou dinheiro fora! Ô dona Marta, com todo respeito, se a senhora não fez antes, não vai ser agora.

GA: Faltam mais de 100 mil vagas nas escolas e nas creches. Faltam ônibus modernos. De norte a sul, de leste a oeste. Faltam casas populares para se viver com dignidade. Faltam hospitais e médicos para atender com qualidade. O que falta é Geraldo para governar nossa cidade.

MS: Deixa ela trabalhar. Ela fez e faz tudo direitinho. Deixa ela trabalhar. Marta cuidou bem do nosso povo. Deixa ela trabalhar. São Paulo quer a Marta de novo.

GK: Me lembro da senhora viajando e da gente se afogando sempre que chovia, xiiii. Ô dona Marta, com todo respeito, quero Kassab prefeito, que ele trabalha todo dia.

A política é así.

Nenhum comentário: